Veelgestelde vragen
Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Kaartverkoop
Hoeveel kaarten kan ik reserveren?
Je kunt maximaal 10 kaarten per bestelling kopen. Kom je met een groep van meer dan tien personen? Neem dan contact op met onze (Tamboer) klantenservice via 0528 – 280 180 of info@detamboer.nl.
Kan ik kaarten kopen aan de kassa?
Je kunt in Het Podium alleen kaarten aan de deur kopen op de concertavond zelf, mits er nog kaarten beschikbaar zijn natuurlijk. Wil je in de voorverkoop fysieke kaarten kopen? Dan kan dat aan de kassa van Theater De Tamboer, Hoofdstraat 17. Online bestellen kan 24 uur per dag via hetpodium.nl.
Kan ik met een tegoedbon betalen?
Ja, je kunt via hetpodium.nl betalen met een Podium Cadeaukaart of een Tamboer tegoedbon.
Tamboer tegoedbon
Bij de stap Betaling- en afleverwijze kun je kiezen voor de knop: “Verzilver uw Tamboer-waardebon”. Hier vul je de code van jouw Tamboer tegoedbon in, het bedrag wordt dan automatisch verrekend.
Podium Cadeaukaart
Doorloop alle stappen totdat je bij de stap Betaling kunt kiezen voor Podium Cadeaukaart. Vul hier de code van jouw kaart in, het bedrag wordt dan automatisch verrekend.
Route en parkeren
Wat is het bezoekadres van Het Podium?
Het Podium
Schutstraat 43
7907 CA Hoogeveen
Het Podium is gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Er is voldoende parkeergelegenheid direct achter Het Podium.
Waar kan ik parkeren rondom Het Podium?
Direct achter Het Podium bevindt zich parkeerterrein Schutsplein.
Is er parkeergelegenheid voor mindervaliden?
Er is geen specifieke invalidenparkeerplaats. Parkeerterrein Schutsplein bevindt zich ongeveer op 50 meter loopafstand van Het Podium.
Hoe bereik ik Het Podium met openbaar vervoer?
Het Podium ligt op bijna 2 kilometer afstand en zo’n 25 minuten lopen van Station Hoogeveen. Volg vanaf het station de borden ‘Centrum’ via de Stationsstraat. Loop bij de rotonde rechtdoor en sla de eerste weg rechtsaf: Brinkstraat. Na het oversteken van één weg loopt deze over in de Hoofdstraat, loop deze helemaal door tot aan de Schutstraat. Sla rechtsaf de Schutstraat in, na zo’n 150 meter bevindt Het Podium zich aan de linkerkant.
Het concertbezoek
Is er een gratis garderobe?
Dit kan per concert verschillen. Meestal is er een gratis onbewaakte garderobe en voor €1,- per jas een bewaakte garderobe.
Hoe laat gaat de zaal open?
De zaal gaat meestal 30 minuten voor aanvang van het concert open. De aanvangstijden worden altijd vermeld op de website.
Kan ik na aanvang van het concert nog binnenkomen?
Ja hoor, dat mag. Al is het voor de band in het voorprogramma natuurlijk wel zo leuk om ook voor een volle zaal te spelen.
Mag ik foto's of filmpjes maken tijdens het concert?
Wat ons betreft mag je foto’s maken met je mobiele telefoon of een camera zonder zoomlens. Wil je met professionele camera fotograferen, neem dan eerst even contact met ons op om toestemming te vragen.
Uiteindelijk bepaalt de artiest of er foto’s gemaakt mogen worden tijdens het concert. Vanuit Het Podium is er bij de meeste concerten een fotograaf aanwezig, zodat je altijd via onze Facebook-pagina en website kunt nagenieten met de foto’s.
Moet ik het hele concert blijven staan of zijn er ook zitplekken?
Als poppodium organiseren wij in principe alleen sta-concerten. Er is wel een tribune in Het Podium aanwezig, maar die gebruiken we alleen voor theatervoorstellingen. Mocht je slecht ter been zijn, mail ons dan even van tevoren via info@hetpodium.nl. We denken graag met je mee!
Ik ben slecht ter been/slechtziend/zit in een rolstoel. Is Het Podium toegankelijk voor mij?
Ja zeker! De grote zaal bevindt zich op de eerste verdieping, deze is te bereiken via een lift. Heb je hulp nodig? Spreek dan een medewerker aan, we helpen je graag.
Ik ben een voorwerp verloren, wat moet ik doen?
Laat ons zo snel mogelijk weten wat je verloren bent via info@hetpodium.nl of spreek een medewerker aan. Als jij je contactgegevens achter laat, kunnen we je bereiken wanneer we iets vinden.
Klantenservice
Ik ben mijn kaarten kwijt of vergeten, wat nu?
Geen nood. Als je een digitaal e-ticket hebt, dan kunnen we deze opnieuw toesturen. Neem hiervoor contact op met onze (Tamboer) klantenservice via info@detamboer.nl of bel naar 0528 – 280 180. Printen is niet nodig, want we kunnen het ticket bij de kaartcontrole rechtstreeks vanaf je smartphone scannen.
Kan ik mijn tickets laten scannen via mijn smartphone?
Ja, dat kan! Printen is dus helemaal niet nodig. Wel zo vriendelijk voor het milieu!
Waar kan ik terecht met feedback?
Heb je opmerkingen of vragen naar aanleiding van je bezoek aan Het Podium? Laat het ons weten via info@hetpodium.nl. Natuurlijk mag je ook even langskomen tijdens openingstijden, de koffie staat klaar.
Verhuur
Kan ik een oefenruimte huren?
Ja, dat kan. We hebben twee oefenruimtes met elk hun eigen backline. Lees hier meer over onze oefenruimtes.
Kan ik een zaal huren?
Ja, je kunt bij ons een ruimte huren voor jouw evenement, feest of bijeenkomst. Naast de grote zaal beschikken we ook over een Theatercafé, vergaderruimte en oefenruimtes. Bekijk de mogelijkheden hier.
Kan ik zelf iets organiseren in Het Podium?
Ja zeker! Heb je een tof idee? Neem dan contact met ons op. We gaan met elkaar in gesprek om te kijken hoe we jouw idee kunnen realiseren.
Werken bij Het Podium
Kan ik vrijwilliger worden?
Ja, Het Podium is altijd op zoek naar vrijwilligers. Zo kunnen we bijvoorbeeld hulp gebruiken achter de kassa, bar en garderobe. Lees hier meer en meld je direct aan.
Kan ik stage lopen bij Het Podium?
Ja, wij bieden ieder seizoen leuke, afwisselende en uitdagende stageplaatsen aan, met veel ruimte voor eigen initiatief. De focus ligt op productie en marketing/communicatie. Bekijk de functieomschrijvingen hier en meld je aan.
Hebben jullie openstaande vacatures?
Als er vacatures zijn, dan worden deze altijd hier vermeld op onze website.